Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Beşiktaşlı taraftarlar Kadıköy’e geldi

Fenerbahçe derbisini tribünden takip edecek Beşiktaş taraftarları, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu

Fenerbahçe derbisini tribünden takip edecek Beşiktaş taraftarları, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’ne geldi.

Ziraat Türkiye Kupası ilk hafta maçında Beşiktaş, saat 20.30’da deplasmanda Fenerbahçe ile mücadele edecek. Siyah-beyazlı taraftarlar da takımlarını Kadıköy’de destekleyecek. Tüpraş Stadyumu’nda toplanan yaklaşık 2 bin taraftar, bilet kontrolü ve üst aramasının ardından 30 otobüsle Kadıköy’e hareket etti. Beşiktaşlı taraftarlar, mücadelenin oynanacağı stada da ulaştı. Taraftarlar, üst kontrollerinin ardından tribüne alındı.